17 Ekim 2009 Cumartesi

GERÇEK ÖZGÜRLÜK

Yıllarca özgürlüğü kovaladım durdum kendimce. Her defasında elimi uzatıp tutabilecekken herhangi bir sebepten dolayı uçup gittiğini düşündüm bir kuş misali. Sonunda, benim hayalini kurduğum özgürlüğün bir yanılsama olduğunun ve gerçek özgürlüğün kendi içimde olduğunun farkına vardım.
Gerçek özgürlük; insanın kendisi gibi olabilmesidir.
Kendi gerçeğini yaratabilmesidir.
Evet ve hayır sözcüklerini yerli yerinde, kimse üzülür mü kırılır mı diye düşünmeden kullanabilmesidir.
Çıkar hesapları yapmadan, kazanacaklarını ve kaybedeceklerini düşünmeden ''ben buyum'' diyebilmesidir.
Ortak bilincin ağına düşmeden kendi yolunu çizebilmesidir.
En önemlisi de, ''elalem ne der'' sözünü sonsuza kadar hayatından silebilmesidir.
Ve bunları yapabilecek güce ve cesarete sahip olabilmesidir.
Ey özgürlük, ne mutlu bana ki avuçlarımdasın artık.
...

Hiç yorum yok: